Gå till huvudinnehållet
Lund University
Lund University libraries
Search this Guide
Search
LUB
LibGuides
Resurser - Specialisering i klinisk handledning
Clinical teaching on the run!
Sök i den här guiden
Sök
Resurser - Specialisering i klinisk handledning
Handledningsmodeller
Modell OMP - "en-minutsmodellen"
Modell SNAPPS - studenten styr
Modell Peytons 4-steg för färdighetsträning
Clinical teaching on the run!
Top box Clinical teaching on the run
Clinical teaching on the run!
Clinical teaching on the run - tips!
Fler modeller
Att stödja utveckling av kliniska resonemang
VIL & Lärandemiljö
Aktivt Lärande
Rollmodell
Feedback & Feedforward
Formulär för återkoppling till studenter
Formulär för utvärdering av lärandeklimat
Återkoppling till handledare
Handledning och coaching på ST-nivå
Boktips
Om EPA
Etik och patientmedverkan
Likarätt och inkludering
Om ALF-avtal budget och VIL
Digitala verktyg för handledning och undervisning
Filmer för diskussion
Clinical teaching on the run!
..och fler om clinical teaching finns det ...många, många
Clinical teaching on the run - tips!
Clinical teaching on the run - tips
14 tips för "Teaching on the run". Avgränsade teman presenterade på 1-2 sidor.. Bland dessa t ex.: "Planning a teaching episode", "Teaching with patients".
Fler modeller
<<
Föregående:
Modell Peytons 4-steg för färdighetsträning
Nästa:
Att stödja utveckling av kliniska resonemang >>